Zoki s.p. garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na webshopu.

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

Garantni rok počinje danom prodaje uređaja, koji se unosi u garantni list i ovjerava pečatom i potpisom ovlaštenog prodavca.

Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlaštenih lica.

Da bi se izbjegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost prodavca i kupca je da izvrše pregled proizvoda i da ukažu na eventualna mehanička oštećenja, u kom slučaju će proizvod biti zamijenjen.

Kupac je dužan da uređaj pregleda i potvrdi prijem prilikom isporuke uređaja na kućnu adresu.

Svi aparati su pod garancijom i važe prava koja su navedena u garantnom listu.

Detalje o servisu i ovlaštenim servisnim centrima možete pronaći na stranici Servis.

Molimo Vas radi što kvalitetnije usluge da se pridržavate zadatih uputstava.

Posebni uslovi za garanciju:

  • Klima uređaji – garancija važi samo ako je uređaj ugradio servis ovlašten za tu vrstu posla i ako je isti ovjerio garantni list.
  • Daljinski upravljači – garancija važi 6 mjeseci.
  • Baterije, adapteri, antene, sijalice i kablovi – garancija ne važi.
  • Baterije na telefonskim aparatima – garanciji ne podlažu.
  • Rashladne uređaje – ne treba priključivati najmanje 7 sati po isporuci.
  • TV prijemnici – ne treba da se uključuju najmanje 2 sata po isporuci.
  • Usisivači – ne podliježu garanciji plastični dijelovi (crijevo, cijev, papučica).

Postupak za ostvarivanje garancije

Da biste ostvarili pravo na garanciju, molimo vas da slijedite ove korake:

  1. Kontaktirajte nas putem e-maila na office@zokielektronika.ba ili telefonom na broj koji je naveden na našem webshopu.
  2. Priložite dokaz o kupovini (račun) i ispunjeni garantni list.
  3. Opišite problem i priložite fotografije ili video zapise ako je moguće.
  4. Naš tim će vas kontaktirati u roku od 5 radnih dana sa daljnjim uputstvima.

Ograničenja garancije

Garancija ne pokriva:

  • Kvarove nastale nepridržavanjem uputstava za upotrebu.
  • Oštećenja uzrokovana neovlaštenim popravkama.
  • Mehanička oštećenja nastala nakon isporuke.
  • Redovno trošenje i habanje.

Hvala što ste odabrali Zoki s.p. Za dodatne informacije, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila ili telefona.