Servis
Svi uređaji kupljeni na prodajnom mjestu Zoki Elektronika ili preko stranice zokielektronika.ba dolaze od ovlaštenih distributera za Bosnu i Hercegovinu i imaju proizvođačku garanciju, te se stoga mogu servisirati u svim ovlaštenim servisima proizvođača unutar BiH.
Ukoliko Kupac u roku od 8 dana od preuzimanja ili puštanja uređaja u rad primijeti nedostatak na proizvodu, Zoki Elektronika (u daljem tekstu Prodavac) će da ukolni nedostatak na proizvodu o svom trošku, zamijeni proizvod sa nedostatkom za istovjetan novi ispravan proizvod ili vratiti Kupcu plaćeni iznos u cjelosti.
Prodavac garantuje da će proizvod, ako ga pravilno koristite, u garantnom roku pravilno funcionisati. Prodavac se obavezuje da će na Vaš zahtjev, ako bude predočen u garantnom roku otklonuti kvarove i tehničke nedostatke proizvoda, koji su nastali u vremenu za koje se daje garancija. Vrijeme koje se uzima kao početak servisa je dan kada je kupac osim proizvoda dostavio račun, garanciju i orginalni garantni list od proizvođača (ukoliko je obavezan).
Ukoliko u roku od 45 dana po prijemu proizvoda na servis u garantnom roku kvar ne bude otklonjen, proizvođač se obavezuje da će proizvod zamijeniti novim istim ili uređajem sličnih karakteristika. U slučaju da popravak proizvoda traje duže od 10 dana, garantni rok se produžava za onoliko dana koliko je proizvod proveo na servisu.
Garancija ne vrijedi ako je proizvod fizički oštećen ili ako su na njemu primjetna fizička oštećenja, ako se kupac nije pravilno rukovao proizvodom, ako je proizvod servisirala ili ugrađivala neovlaštena osoba, ako je kupac nebrižno postupao s proizvodom, kada proizvod ne funkcioniše zbog softverske – programske greške, kada proizvod (monitor ili LCD TV) ima nedostatak od 5 piksela, kada je potrošen keridž ili glava štampača usljed prekoračenog broja odštampanih strana, ako su u proizvod ugrađeni neorginalni dijelovi, ako je proizvod oštećen transportom nakon isporuke, za kvarove nastale zbog neprimjerene radne okoline (vlage, pijeska, prašine, tkanine i sl.), za kvarove i oštećenja izazvane višom silom, za kvarove nastale zbog uslijed habanja, za kvarove nastale zbog neispravnih strujnih instalacija i vremenskih nepogoda, ako je vidljiv trag pokušaja odljepljivanja garantnih naljepnica sa proizvoda ili ako su iste odlijepljene.
Svi proizvodi se prvo testiraju, a nakon toga se servisiraju ili mjenjaju novim. Proizvodi se testiraju sa orginalnim potrošnim materijalom. Prilikom vraćanja neispravnog proizvoda kupac je obavezan priložiti orginalni račun i garanciju, opis kvara, te kompletnu dokumentaciju, pribor i ambalažu (ako je ista preuzeta) jer u suprotnom nećemo zaprimiti robu. Za sadržaj na hard diskovima ili flash memoriji ne odgovaramo, ali ćemo iste pokušati sačuvati.
Trebate pomoć?
Spisak ovlaštenih servisa po brendovima:
Kärcher Center Kamer Commerce d.o.o.
Ahmeda Rizve 2
71210 Vogošća
Tel: +387 33 424 097
Email: servis@karcher-centar-kamer.ba
Stanić Trade – Centralni servis
Nikole Šopa 37
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 776 515
Kim Tec Servis d.o.o. PJ Vitez
Poslovni centar 96-2
72250 Vitez
Tel: +387 30 718 844
Email: kimtec.servis@kimtec.ba
Kim Tec Servis d.o.o. PJ Sarajevo
Aleja Bosne Srebrene 34
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 773 163
Email: kimtec.servis@kimtec.ba
GL Servis
Prvog krajiškog korpusa 116
78000 Banja Luka
Tel: +387 51 323 191
Email: info@gl-servis.com
M-Elektro s.p.
Omladinski put 9
79000 Prijedor
Tel: +387 65 676 039
Domod d.o.o.
Srđana Aleksića 20
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 771 830
Email: servis@domod.ba
Mihajlović d.o.o.
Lejljenča 56
76300 Bijeljina
+387 55 255 151
Email: servis@mihajlović-bih.com
Servis Preradović
Oplenačka 2
78000 Banja Luka
Tel: +387 51 280 500
Email: preradovic@blic.net
Kim Tec Servis d.o.o. PJ Vitez
Poslovni centar 96-2
72250 Vitez
Tel: +387 30 718 844
Email: kimtec.servis@kimtec.ba
Kim Tec Servis d.o.o. PJ Sarajevo
Aleja Bosne Srebrene 34
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 773 163
Email: kimtec.servis@kimtec.ba
ComTrade Servis
Džemala Bijedića 156
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 767 255
Servis “Kod Ivice”
Voždovačka 7
78000 Banja Luka
Tel: +387 51 301 339
Roaming Electronics d.o.o.
Bulevar vojvode Stepe Stepanovića 183
78000 Banja Luka
Tel: +387 51 213 700
Email: info@roaming-electronics.ba
Kim Tec Servis d.o.o. PJ Vitez
Poslovni centar 96-2
72250 Vitez
Tel: +387 30 718 844
Email: kimtec.servis@kimtec.ba
Kim Tec Servis d.o.o. PJ Sarajevo
Aleja Bosne Srebrene 34
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 773 163
Email: kimtec.servis@kimtec.ba
ComTrade Servis
Džemala Bijedića 156
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 767 255
Servis Preradović
Oplenačka 2
78000 Banja Luka
Tel: +387 51 280 500
Email: preradovic@blic.net
ComTrade Servis
Džemala Bijedića 156
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 767 255
Servis Klimatronic
119 Muslimanske brdske brigade
75290 Banovići
Tel: +387 61 287 708
Email: klimatronic@yahoo.com
Elektro servis z.t.r.
Dimitrija Tucakovića 160
76300 Bijeljina
Tel: +387 55 243 900
MD Montel
Braće Ćuskića bb
76100 Brčko
Tel: +387 65 532 001
EM-Elektronik
Kralja Aleksandra 211
74000 Doboj
Tel: +387 66 804 663
PC Centar
Kralja Tvrtka 5
88000 Mostar
Tel: +387 36 313 110
Elektro-mehanika Milojević s.p.
Zasad bb
89000 Trebinje
Tel: +387 65 691 419
Dr Elfix
Zmaja od Bosne bb
72000 Zenica
Tel: +387 62 402 040
Sekulić d.o.o.
Cerska 55
78000 Banja Luka
Tel: 051/232-400
BG-Elektronik
Trg đenerala Draže Mihajlovića 7
76300 Bijeljina
Tel: +387 55 201 001
Elektro servis Đukanović
R. Dž. Čauševića bb
76100 Brčko
Tel: +387 49 215 384
Omega d.o.o.
Zalik bb
88000 Mostar
Tel: +387 36 333 241
Omega d.o.o.
Zabrđe bb, Rajlovac
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 424 770
ELEKTRO SERVIS
Kralja Tvrtka 13
72000 Zenica
Tel: +387 32 240 057
Omega d.o.o.
Husinskih rudara bb
75000 Tuzla
Tel: +387 35 551 762
Servis “Kod Ivice”
Voždovačka 7
78000 Banja Luka
Tel: +387 51 301 339
Euro Servis
Butmirska 7
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 610 000
ASC servis
Fra Anđela Zvizdovića 1
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 714 045
High d.o.o.
Gradačačka 29b
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 213 513
General Servis (Bijela tehnika)
Envera Šehovića 17
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 725 125
Comtrade Distribution Service (Klime i TV)
Džemala Bijedića 156
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 767 255
Servis Preradović
Oplenačka 3
78000 Banja Luka
Tel: +387 51 280 500
Email: preradovic@blic.net
Per Aspera
Zagrebačka 4c
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 222 234
Servis Preradović
Oplenačka 3
78000 Banja Luka
Tel: +387 51 280 500
Email: preradovic@blic.net
Per Aspera
Zagrebačka 4c
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 222 234
Kim Tec Servis d.o.o.
Aleja Bosne Srebrene 34
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 773 163
Email: kimtec.servis@kimtec.ba
Asbis d.o.o.
Džemala Bijedića 162
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 770 200
ComTrade Servis
Džemala Bijedića 156
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 767 255
ComTrade Servis
Džemala Bijedića 156
71000 Sarajevo
Tel: +387 33 767 255
- Reklamacije
Iako rijetko, kod svjetskih brendova sa kojima sarađujemo, tehnologija nekada dolazi sa greškom. Naravno, mi smo tu da ispravimo navedenu grešku i vaš proizvod zamijenimo novim ukoliko ga reklamirate u roku od 8 dana od kupovine. Obavezni ste da u tom roku sačuvate ambalažu proizvoda i kompletnu dokumentaciju, te isti dostavite čim primjetite neispravnost proizvoda. Naše osoblje će pokrenuti proces zamjene proizvoda koja uključuje obavezno testiranje u ovlaštenom servisu.
Ovaj proces može trajati maksimalno do 8 dana. Odmah po potvrdi da je proizvod neispravan biće vam predat novi proizvod. Ispravni proizvodi se ne reklamiraju, ali u slučaju da vam proizvod koji ste kupili nije kompatibilan moguće je izvršiti zamjenu u dogovoru sa osobljem prodaje ukoliko je proizvod moguće vratiti u proces prodaje i ukoliko imate originalnu ambalažu.
- Garancija
Iako se sve više usavršava, tehnologija se ponekad i kvari. Zbog te činjenice garancija na proizvod je vrlo važan podatak o proizvodu i poželjno je da traje što duže. Sarađujući sa svjetskim brendovima nudimo uvijek najbolje uslove garancije. Zbog toga vas molimo da kupujete proizvode sa dužom garancijom, da čuvate račun i garantni list i da proizvod čuvate od lomljenja, lošeg rukovanja i transporta. Ako dođe do kvara na proizvodu navedeni proizvod možete predati na našem prodajnom mjestu ili ga poslati direkno u ovlašteni servis.
Ovlašteni servis će proizvod detaljno testirati, te isti popraviti besplatno i vratiti u što kraćem roku. Garantni uslovi su definisani od strane proizvođača opreme, a uz svaki proizvod isporučuje se garantni list proizvođača koji ste obavezni čuvati i priložiti zajedno sa računom prilikom predaje robe na servis.