Zamjena ili povrat proizvoda
U slučaju da proizvod koji ste dobili ne odgovara specifikacijom proizvodu koji ste naručili, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 7 dana od datuma prijema. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakovanju sa svom opremom i dokumentacijom sa kojom je proizvod bio originalno isporučen.
Napomena: U slučaju povrata, kupac je dužan da plati poštarinu, izuzev u situacijama kada je povrat uzrokovan kvarom ili reklamacijom.
Neispravni proizvodi
Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od prijema), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili uređaj i iskoristili vaše pravo da ga zamijenimo drugim (ispravnim) uređajem. U ovom slučaju imate pravo da zatražite povrat novca ili da uređaj zamijenite za drugi model. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je proizvod poslati u originalnom pakovanju sa svom opremom i dokumentacijom sa kojom je proizvod bio originalno isporučen.
Oštećena pošiljka
U slučaju da je pošiljka/ambalaža oštećena, nemojte preuzimati uređaj, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da uređaj bude vraćen prodavcu. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novi uređaj.
Povrat sredstava za kartična plaćanja
Ukoliko ste proizvod platili karticom putem Monri Payment Gateway-a, povrat sredstava za vraćene proizvode biće izvršen isključivo na istu karticu koja je korištena prilikom plaćanja. Proces povrata sredstava može trajati do 14 dana, zavisno o procedurama koje primjenjuje vaša banka.
Pisani prigovori
Obratite nam se sa povjerenjem ako ste nezadovoljni proizvodom koji ste kupili u našoj internet prodavnici. Na vaš pisani prigovor dobićete odgovor u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana prijema vašeg prigovora. U pisanom prigovoru molimo vas da napišete vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.
Pisani prigovor možete poslati na:
Zoki Elektronika s.p.
Knjaza Miloša 48
78000 Banja Luka, BiH
ili poslati putem e-maila: office@zokielektronika.ba
Kontakt informacije za reklamacije
Za sve dodatne informacije o reklamacijama i prigovorima, možete nas kontaktirati:
Telefonom: 065 683 596
E-mailom: office@zokielektronika.ba
Hvala vam što ste odabrali Zoki s.p. Vaše zadovoljstvo nam je najvažnije i trudićemo se da svaki vaš upit riješimo što je brže moguće.